Ozon Terapi

Ozon Terapi İstanbul, Ozon Terapi Beylikdüzü

Ozon Nedir?

Atmosferimizde bulunan ve güneşten gelen zararlı ışınları engelleyen en önemli gazlardan biridir, Kendine has biraz sevimsiz bir kokusu vardır ve teneffüs edilmesi son derece tehlikelidir.

Ozon Terapi nasıl yapılır?

Doktorunuzun muayenesinden sonra var olan şikayetlerinize göre kullanılacak ozonun konsantrasyonu tespit edilerek aşağıda belirttiğimiz uygulama yöntemlerinden bir veya birkaçı vasıtasıyla size uygulama yapılacaktır. bu sayede vücudunuzdaki iltihaplanmalar, enfeksiyonlar, toksinler…. vb gibi hastalık oluşturucu faktörler elimine edilerek sağlığınıza tekrar kavuşmanız sağlanacaktır.

Ozon Terapi kaç seans yapılır?

Ozon terapinin kaç seans yapılacağını önceden tespit etmek imkansızdır. Var olan şikayetleriniz, hastalığınızın gelmiş olduğu boyut ve vücudunuzun tedaviye vereceği yanıta göre seans sayısı, sıklığı, seansta kullanılacak ozonun dozu-miktarı ve uygulama yönteminde değişiklikler yapılacaktır.

bazı şiddetli enfeksiyöz durumlarda günde birkaç defa bile yapmak gerekebilir.

genelde haftada bir defa olarak planlanan seanslar tedaviye alınan yanıta göre arttırılmakta veya azaltılmaktadır.

standart uygulama olmamakla birlikte genelde hastalığın remisyona sokulduğu seans sayısı kadar da idame-koruyucu seanslar da yapmak gerekir. Bu nedenle bazen 10-20 ve hatta daha fazla seans bile gerekebilir.

Ozon Terapi sonrası etki kalıcılığı kaç aydır?

Ozon sonrası elde edilen iyilik hali 9 aya kadar devam edebilir, daha erken veya daha geç dönemde hatırlatma seansları veya tüm kürün yeniden tekrarlanması veya her ay çok çok uzun süreler hatırlatma seansları yapmak gerekebilir.

Ozon Terapi hangi yöntemler ile uygulanır?

1-Major Uygulama : Kanınızı alıp ozonlanıp tekrar damardan verme yöntemi, beylikdüzü ozon kliniğimizde Herrmann HyperMedozon Comfort cihazı sayesinde uygulayıcı hatası riskinin olmadığı, diğer sistemlere göre çok daha hızlı, size özel kapalı setler kullanılarak çok etkili terapi seansları düzenlenmektedir. şişe ile yapılan terapilere göre pozitif basınç ile verilen ozon sayesinde kanın ozonlanması daha etkili olmakta ve ayrıca sistemde kullanılan özel karıştırıcı cihaz yardımı ile terapi süresince kan ile ozon temas ettirilmekte ve kanınızın pıhtılaşması engellenmektedir. pozitif basınç sayesinde terapi süresi de anlamlı ölçüde kısalmaktadır. Ayrıca aynı seansta istenirse defalarca işlem tekrarlanabilmektedir. Genel olarak kliniğimizde her seansta kanınızı 2 defa alıp ozonlayıp geri vererek uygulama yapmaktayız.

Ten-pass ozon terapi nedir? Son yıllarda etkinliği keşfedilen bu uygulama yönteminde yine aynı şekilde kanınız ozonlanıp geri verilmekte ama bir veya iki defa değil de 10 defa tekrarlanmaktadır. Ten-pass terapiyi Herrmann marka cihazlar yapabilmektedir.

Serum ozonlama nedir? Rus ekolü olarakta bilinen bu yöntemde kan alınıp ozonlanması yerine damarınıza takılmış olan serum işlem boyunca ozonlanmaktadır. etkinlik aynıdır. özellikle damar yolu sorunu olan kişilerde tercih ediyoruz.

2- Minör uygulama : Az miktarda alınan kanınızın ozonlandıktan sonra kas içine verilmesi işlemidir, genelde savunma sisteminin arttırılması amacıyla yapılmaktadır.

3- Lokal uygulama : Tedavi yapılması gereken her hangi bir vücut bölgesine direk ozon gazının verilmesi işlemidir. genelde ağrılı durumlar veya lokal enfeksiyonlu cilk problemlerinde kullanılır.

Ozon Terapinin kullanıldığı hastalıklar nelerdir?

• Kan damarı problemlerine bağlı dolaşım bozukluklarında
  • Her türlü mikroorganizma hastalıklarında ( Mantar, bakteri ve virüs )
  • Kanseröz hastalıklar
  • Metabolizma hastalıkları ( şeker … vb )
  • Kas iskelet sistemi hastalıkları,
  • Alerjik hastalıklar
  • Deri hastalıkları,
  • Akciğer hastalıkları, ( astım )
  • Hipertansiyon
  • Genel sağlık düzeyinin iyileştirilmesi
  • Savunma sisteminin normal çalışmamasına bağlı hastalıklar ( romatizmal, otoimmün hastalıklar)

Ozon Terapi kimlere uygulanır?

Glukoz 6 fosfat Dehidrogenaz eksikliği ve Kontrolsüz Hipertiroidizm hastaları dışında doktor kontrolünde olmak koşuluyla doz ayarlamaları yapılması koşuluyla hemen hemen herkes ozon terapi yaptırabilir.